5 יקבי בוטיק בצפון שלא תרצו לפספס

גלו את האטרקציות הנסתרות בצפון! מלאו את הטופס כדי למצוא אטרקציה מושלמת להרפתקה והנופש הבא שלכם.

יקבים בצפון – את הסיפור הזה לא תקראו בכותרות בעיתון בעמוד הראשי. גם לא במגזינים היוקרתיים. אולי כן מתישהו עיתונאי עם סקרנות יתרה ירצה לדבר על זה. אבל אם כן, זה רק אם תהיה לו זיקה לנושא.

זה נושא מאד מרגש שגורם לנו להרגיש כאילו שהוטסנו היישר אל היקבים המיוחדים באיטליה. יקבים משפחתיים, עם סיפורים מרגשים ושורשים שאין באף עץ. גם לא בעץ הכי חזק בעולם. יקבי בוטיק בצפון הם יקבים משפחתיים, יוקרתיים, והם יתנו לכם להרגיש בבית. בבית שאולי תמיד חלמתם עליו.

טיול יקבים בצפון – ערכים וריחות של יוקרה

אל הטיול הזה יצאנו עם תחושה של משהו אחר באוויר. מזג האוויר היה מושלם. לא קר מדי, לא חם מדי. ואפילו הורגשה הלחות הנעימה של מה שעוד פעם היה קרוי כאן 'חורף'. טיול טבע נעים בצפון, שמשלב בתוכו יקב בצפון הארץ עם סיור, והיכרות עם אנשים מיוחדים.

כשנאמר לי שאנחנו הולכים לבקר יקב בוטיק בצפון לא חשבתי שמדובר ביקב של ממש. חשבתי שזו חנות קטנה שאפשר לקנות בה יינות, לטעום מעט יין אדום, לבן או קברנה סובניון. ואולי גם לשבת לארוחת צהריים נעימה ולא יותר. גיליתי יקב בצפון שמשתרע על שטחים נרחבים, סיורים במרכז הפקת היין, ואפילו בר יין בנוסף לחנות הבוטיק הנעימה.

מסתבר שיש טרנד לא קטן וותיק מאד שמסתובב כאן. סיור יקבים בצפון שסוחף אחריו לא מעט אנשים שמתאגדים כקבוצות ממש לסיורים אלו.

הסיור האחרון שאליו לא הצטרפנו היה סיור יקבים באזור ראש פינה והאמת, אנחנו די מתחרטים על כך. כי לפי הטיול האחרון שעשינו, אנחנו עוד נרצה ונצטרך להשלים את הפער.

מאמרים נוספים:

יקבי בוטיק בצפון עם שורשים משפחתיים שלא הכרתם

אז אולי את הסיור על יקבים באזור ראש פינה לא עשינו, אבל כן סיימנו בכמה יקבים מעניינים ומרגשים.

  1. את היקב הראשון פגשנו בטיול ספונטני. יקב בהט, יקב בוטיק בצפון, משפחתי, עם פיקוח מהדרין וממוקם בצפון רמת הגולן, בקיבוץ עין זיוון. עופר בהט, שהחל את דרכו בייצור יין במחסן ליד הבית, הגיע לכך שכיום הוא מייצר כ10 אלף בקבוקים בכל שנה הנמכרים באופן בלעדי.
  2. היקב השני שאליו הגענו הוא יקב בגליל העליון – יקב עמרם הממוקם ברמות נפתלי ומייצר יין קברנה, שיראז, מרלו, פטיט, ורדו ועוד יינות איכותיים. במהלך הסיור ביקרנו גם בכרמים מסביב ליקב וראינו את תהליך ייצור היין. יחד עם טעימה של יינות איכותיים, הטיול הפך להרבה יותר מיוחד.
  3. יקב מילס הוא עוד יקב בגליל העליון וממוקם בכרם בן זמרה. מדובר על יקב משפחתי, יקב בוטיק שנולד בשנת 2001 ומאפשר ליהנות מטעימה של יינות משובחים וליהנות מצפיה בתהליך ייצור היין המסורתי. במקום יש גם חנות בוטיק נפלאה שתוכלו לקנות בה יינות, ריבות, גבינות ושאר מוצרים מקומיים.
  4. יקב בצפון הארץ כמו יקב יפתחאל הוא גם יקב שכדאי לקפוץ בו לביקור. זהו יקב בוטיק משפחתי וממוקם באלון הגליל. זה יקב מסוג יקבי בוטיק בצפון שלא רק שיש בהם מוצר איכותי, אלא גם תוכן מרגש. סדנאות, אירועים, סיורים, ועוד רגעים שתרצו שישארו לכם כמזכרת. הדס וצביקה אופיר, הם שניהם דור שלישי בארץ למשפחות חקלאיות והם הקימו במשק יקב, מכוורת וכרם.
  5. אם אתם אנשים שמאמינים בשינויים ולא חוששים לעשות אותם, ליקב הבוטיק יקב שטרן אתם מאד תתחברו. היקב הוקם בשנת 2004 על ידי ג'וני שטרן. אלא שג'וני שטרן הוא לא מהאנשים שגדלו אל תוך העולם הזה. אלא זה היה חלום שבסך הכל רצה להגשים. ג'וני שטרן עזב את עולם השיווק והמכירות כדי לפתוח יקב ולנהל אותו, ומשפחתו סייעה לו להגשים את החלום.

לטייל וללמוד מיקבי בוטיק בצפון

כל אדם שאנחנו פוגשים בחיים, גם אם לחמש דקות, יכול ללמד אותנו משהו. מכל אדם שמגיע להגשמת חלום, אפשר ללמוד הרבה מאד.

סיפורים משפחתיים על יקבים, מפעלים, אנשים אומנותיים שיוצרים, חקלאות וייצור מקומי של גבינות, לחמים, מוצרי משק ועוד הם סיפורים מרגשים שמאז ומתמיד הצליחו להטמיע בנו תובנות נפלאות על החיים.

אחת מהן היא שמשפחה היא הכל. והיא תהיה כאן בשבילכם לא משנה מה, ובאהבה אינסופית.

ניווט מהיר במאמר

בחרו את התאריך

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי