אטרקציות לזוגות – 3 סיבות שיבעירו אש מחדש בזוגיות

גלו את האטרקציות הנסתרות בצפון! מלאו את הטופס כדי למצוא אטרקציה מושלמת להרפתקה והנופש הבא שלכם.

3  אטרקציות לזוגות שיבעירו אש מחדש בזוגיות שלכם

מאז ומתמיד לימדו אותי שאהבה זה הכל בחיים. אבל לא רק אהבה בינו לבינה, אלא אהבה באופן כללי. שיש מיליון סוגים של אהבה. אהבה לבעלי חיים, אהבה להורים, אהבה לאחים ואחיות, למשפחה, לבני דודים, לחברים שהם כמו משפחה.

ואהבה, האהבה הטהורה שגורמת לפרפרים בבטן, כזאת שיודעים שזה זה כשמסתכלים אחד לשנייה בעיניים ורואים פתאום את העתיד ואותי ואתה מזדקנים ביחד. כזאת אהבה. וכזאת אהבה רציתי.

ואל תטעו, את האהבה הזאת בדיוק הכרתי. מה אני אגיד לכם, הכל ביי דה בוק. יצאנו שלוש שנים, עברנו לגור ביחד. המשפחות הפכו חברות, אנחנו הפכנו ביחסים טובים עם המשפחות.

עכשיו כל מה שכולם רצו לשמוע זה מתי אני מנפץ את הכוס מתחת לחופה. זאת אומרת, הם ממש רצו לשמוע את זה, ולא הפסיקו להזכיר לי את זה בכל הזדמנות. זה לא שלא רציתי, אבל רציתי אני להיות זה שיזום את זה, ולא שזה יבוא ממישהו אחר.

ואז כרעתי ברך ביום ההולדת שלה בדיוק מול שתי המשפחות, החברים, הסבים והסבתות ועשיתי את הצעד המיוחל. הצעתי לה להזדקן איתי ביחד, ולהביא איתי לעולם עוד חמישה יורשי עצר וממשיכי דרכנו.

אבל באהבה כמו באהבה, הפרפרים האלו לא נשארים כמו שכולם אומרים או מספרים. וחולפים השנים. הפרפרים מתחלפים באהבת אמת שכוללת בתוכה שותפות, חברות אמיצה, חוויות של לידה, גידול הילדים וגם משברים לא קטנים. שמיד אלמד אתכם איך אפשר להתגבר עליהם.

אטרקציות לזוגות בצפון - החרמון
אטרקציות לזוגות בצפון – החרמון

כך תדעו להתנתק מהשגרה ולרענן מחדש את הזוגיות שלכם

האמת? ניסיתי כמעט הכל. קופסאות הפתעה עם משחקי זוגיות לחדרי חדרים, ערבי חברה משותפים. הופעות, הצגות, מסעדות, רעיונות לגוון ולרענן את הרגעים האינטימיים שלנו. כמעט הכל. כשמתחתיי היה מונח בסך הכל הפתרון הכי טוב ולא שמתי לב אפילו שהוא קיים. אטרקציות לזוגות שמצאתי כשחיפשתי אטרקציות ליום אהבה שגרמו לי להרגיש שאני כבר נמצא בחו"ל רק מלקרוא ולהסתכל באתרים שלהם.

ואם כבר מנסים הכל, כדאי להיות ספונטניים. גם אם זה אומר שמזמינים משהו מהרגע להירגע, או אפילו מעכשיו לעוד כמה ימים.

לבייביסיטר דאגתי מראש, מזל שיש סבא וסבתא פעילים! אפילו לכלבה דאגתי לסידור. הכל, כדי שנוכל אני והיא להתנתק מעט. ובכלל, כמה מדהים זה למצוא אטרקציה לזוג שכבר מהרגע הראשון כובשת אותך ואין לך סבלנות להגיע לרגע?

אטרקציות לזוגות שיגרמו לכם להתאהב מחדש

  • ספא דקה 90 יציע לכם הצעות רומנטיות לספא מלווה בנופים הירוקים והממכרים של הצפון הירוק והרגוע. בילוי משותף בסאונה, בג'קוזי ובבריכת השחייה הצמודה לצימר שלכם לרקע האווירה המופלאה והרומנטית של החורף ינתק אתכם מהיומיום האינטנסיבי ויטעין אתכם לא רק לקראתו מחדש, אלא את כל הזוגיות שלכם שזקוקה להפסקה מההמון הסוער היומיומי. זוהי אטרקציה לזוג הנחשבת למבוקשת מאד, בעיקר כשמדובר בחיפוש אחר אטרקציות ליום האהבה ושאר ימים בהם נחגגת התשוקה.
  • כשאתם מחפשים באופן כללי רגעים רומנטית, ובפרט אטרקציות ליום אהבה רכיבה רומנטית על סוסים לאור נופיו הפסטורליים של הצפון יזכירו לכם סיפור אגדה מלא בפרפרי אהבה. חוות הסוסים 'מכורה' מקיימת רכיבות סוסים רומנטיים על הרי הכרמל השופעים בטבע מחבק ומציעה לימוד ואירועים פרטיים וקבוצתיים. החווה הוקמה מתוך המחשבה על האדם, האהבה לחיות ולטבע, והחיה המופלאה הסוס.
  • עוד פעילות מרגשת שמתאימה גם עבור אטרקציות ליום האהבה וגם לכל רעיון אחר, או מאורע אחר, היא טיסה בכדור פורח. טיסה מרהיבה בסגנון זה פורשת מתחתיכם את הנוף המופלא ועוצר הנשימה בצפון, ומעליכם שמיים ללא גבול. כך לרקע הרקיע, האהבה שלכם תגיע לשחקים. 'סקיי טרק' בצפון יגרמו לפרפרים שלכם בבטן לפרוח מחדש מעלה בשמיים עם טיסה בכדור פורח יחד עם בקבוק יין איכותי, ונשנושים טעימים.

אטרקציות לזוגות שאוהבים אקסטרים

אם רומנטיקה לאור נרות פחות מדברת אליכם, זה בסדר ומובן. לא כולם מתרגשים רק מארוחה רומנטית לאור נרות או מול נוף שופע יערות ירוקים. ישנם גם זוגות שאוהבים לצפות בנוף הזה תוך כדי קפיצת בנג'י, צניחה חופשית, שיט בקיאק או אפילו סנפלינג מרגש. גם את אלו תוכלו למצוא בכפרי הנופש לזוגות שאוהבים רומנטיקה, קצת אחרת.

ניווט מהיר במאמר

בחרו את התאריך

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי